Subaru WRX Forum - Search Results
Showing results 1 to 42 of 42
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: hemoglowen
Forum: SoCal WRX Forum   08-06-2008, 02:11 PM
Replies: 3
Views: 942
Posted By hemoglowen
oh wow....this thread is going places!!! ROFL ...

oh wow....this thread is going places!!! ROFL

A thread like this would probably work better at a larger forum such as NASIOC....even though they have countless posts like this there...
Forum: Bolt-On Tech (EJ205 2.0L '02-05 WRX)   08-06-2008, 02:09 PM
Replies: 38
Views: 3,328
Posted By hemoglowen
lhaha! sorry about that, I wasn't clear. I mean't...

lhaha! sorry about that, I wasn't clear. I mean't "Lol Europeans" as in "damn thats cool, and im jealous."
Forum: Bolt-On Tech (EJ205 2.0L '02-05 WRX)   08-06-2008, 11:23 AM
Replies: 38
Views: 3,328
Posted By hemoglowen
lol europeans! ROFL

lol europeans! ROFL
Forum: NorCal WRX Forum   08-01-2008, 11:13 AM
Replies: 21
Views: 11,306
Posted By hemoglowen
For all you looking for places to meet, have you...

For all you looking for places to meet, have you all tried the NASIOC.COM threads? There are a bunch of people from up here. Go to the bay area impreza club section and look for sac meets. I'm pretty...
Forum: Newbie Forum   07-31-2008, 02:22 PM
Replies: 10
Views: 1,131
Posted By hemoglowen
And thanks to all the crazies in CA its getting...

And thanks to all the crazies in CA its getting worse....

I used to have a bumper sticker that said "I love my carbon footprint" but i got rid of it.
Forum: Non-Performance Tech   07-29-2008, 01:38 PM
Replies: 12
Views: 7,752
Posted By hemoglowen
Oh, and what lights were they? This website is...

Oh, and what lights were they? This website is really hard to read and understand? What model I guess. Like the SMT Tower V, Eagle Eye Tower, etc.???
Forum: Non-Performance Tech   07-29-2008, 01:34 PM
Replies: 12
Views: 7,752
Posted By hemoglowen
How about Laws and Regulations on removing the...

How about Laws and Regulations on removing the orange reflector from the headlights. (on an 06) Id really like to clear my lights and paint them but to do that I'd have to remove the orange ...
Forum: Tuning & Engine Management   07-29-2008, 01:02 PM
Replies: 1
Views: 754
Posted By hemoglowen
Very Very cool. I'd really love to have the G...

Very Very cool. I'd really love to have the G meter. XD.
Forum: Non-Performance Tech   07-29-2008, 11:26 AM
Replies: 9
Views: 974
Posted By hemoglowen
Sorry to say but you guys are all wrong. See,...

Sorry to say but you guys are all wrong.
See, it's actually a Flux Capacitor. And, When that baby hits 88 miles per hour, you’re going to see some serious sh*t.
Forum: Northwest WRX Forum   07-23-2008, 11:14 AM
Replies: 40
  Meets?
Views: 3,630
Posted By hemoglowen
I don't know if there is anything there, but...

I don't know if there is anything there, but check on NASIOC.com if you havn't already. Thats the place where most subbie owners go on the web atleast...It seems like it anyhow..
Forum: The Hangout   07-19-2008, 01:07 PM
Replies: 47
Views: 9,293
Posted By hemoglowen
OHH MANN I love the gt3's....sooo nice. I live in...

OHH MANN I love the gt3's....sooo nice. I live in a 6,000 pop town with one of the best tracks in cali, and its like 3 hours north of san fran..This means all the super expsensive imports and exotics...
Forum: Tuning & Engine Management   07-16-2008, 11:32 AM
Replies: 2
Views: 801
Posted By hemoglowen
hah, I was actually wondering the same...

hah, I was actually wondering the same things...This thread answered my questions
Forum: Bolt-on Tech (EJ255/EJ257 2.5L '04-07 STi and '06-07 WRX)   07-16-2008, 11:28 AM
Replies: 7
Views: 824
Posted By hemoglowen
LOL, thanks for the info.-_- that would have been...

LOL, thanks for the info.-_- that would have been emberassing getting that.
As I have said before, I'm learning as I go.ROFL
Forum: Tuning & Engine Management   07-16-2008, 01:01 AM
Replies: 8
Views: 5,506
Posted By hemoglowen
this might sound noobish but OK, can somone...

this might sound noobish but
OK, can somone explain to me what "off the shelf mapping" is? And what "MAF" means.. :confused:

thanks gaiz
Forum: Bolt-on Tech (EJ255/EJ257 2.5L '04-07 STi and '06-07 WRX)   07-16-2008, 12:47 AM
Replies: 7
Views: 824
Posted By hemoglowen
uppipe dreams :p

I'm thinkin about purchasing a new uppipe for my 06 wrx. Any recommendations?
Forum: The Hangout   07-16-2008, 12:04 AM
Replies: 22
Views: 1,859
Posted By hemoglowen
But you can do that with myspace too. ...I havent...

But you can do that with myspace too. ...I havent gone on myspace in ages...I remember when a friend of mine had it abboutttt 4 or 5 years ago, nobody had any idea what it was. Now look what...
Forum: The Hangout   07-15-2008, 11:55 PM
Replies: 16
Views: 1,127
Posted By hemoglowen
lol, if only I had 5,200$ I would be happy in...

lol, if only I had 5,200$ I would be happy in your situation too.;)
Forum: Bolt-on Tech (EJ255/EJ257 2.5L '04-07 STi and '06-07 WRX)   07-15-2008, 06:59 PM
Replies: 21
Views: 2,170
Posted By hemoglowen
Hah, you too, I'll probably keep in touch on...

Hah, you too, I'll probably keep in touch on here, I am not really sure what mods I want next, and I need all the advice about building up engines and whatnot as I can get. !Laugh!
Forum: Newbie Forum   07-15-2008, 01:10 PM
Replies: 19
Views: 1,582
Posted By hemoglowen
I was thinking about painting my wheels, how do...

I was thinking about painting my wheels, how do you go about doing so? Just a can of high quality spray paint or what?
Forum: Newbie Forum   07-15-2008, 11:18 AM
Replies: 25
Views: 1,525
Posted By hemoglowen
Hahahah no, just an anatomy/biology buff.

Hahahah no, just an anatomy/biology buff.
Forum: Non-Performance Tech   07-15-2008, 11:16 AM
Replies: 14
Views: 2,638
Posted By hemoglowen
Yikes, thats a lot....And if I tried doing it...

Yikes, thats a lot....And if I tried doing it myself I would definitely mess something up..The only way I would do it is to send it in...600 bucks or not..I am looking forward to doing this someday...
Forum: Non-Performance Tech   07-14-2008, 11:36 PM
Replies: 23
Views: 1,809
Posted By hemoglowen
So where can I order some film or spray for doing...

So where can I order some film or spray for doing this sort of thing to my tail lights?
And if anyone knows off the top of their heads, where can I order stock WRX badges for backup incase my...
Forum: Newbie Forum   07-14-2008, 10:40 PM
Replies: 25
Views: 1,525
Posted By hemoglowen
You may be old, but we are very very...

You may be old, but we are very very alike.!Thumbs Up
Forum: Newbie Forum   07-14-2008, 09:54 PM
Replies: 25
Views: 1,525
Posted By hemoglowen
derived from the term "LOL." Meaning "Laugh out...

derived from the term "LOL." Meaning "Laugh out Loud." So "I luld" means I laughed out loud. (crudely)
Forum: Non-Performance Tech   07-14-2008, 09:50 PM
Replies: 14
Views: 2,638
Posted By hemoglowen
yeah, ive seen the morettes before. They are ok...

yeah, ive seen the morettes before. They are ok looking...I hate the back lights they have..really bad looking...I think I'll just save up for some s2k projectors XD. Right now Im just depressed...
Forum: Newbie Forum   07-14-2008, 09:39 PM
Replies: 25
Views: 1,525
Posted By hemoglowen
i luld

i luld
Forum: Bolt-on Tech (EJ255/EJ257 2.5L 2008+ WRX, STi, and GT)   07-14-2008, 09:34 PM
Replies: 17
Views: 3,457
Posted By hemoglowen
whats a pill restrictor?

whats a pill restrictor?
Forum: Vendor Announcements   07-14-2008, 09:29 PM
Replies: 36
Views: 19,182
Posted By hemoglowen
Awesome, Thanks for the info. I read a bit on the...

Awesome, Thanks for the info. I read a bit on the LightWerks website about the retrofitting and whatnot...Definitely have to get this mod once I get out of school. lol
Forum: Non-Performance Tech   07-14-2008, 09:13 PM
Replies: 14
Views: 2,638
Posted By hemoglowen
good god i wish...I got that online somewhere,...

good god i wish...I got that online somewhere, its some photoshoped picture of McRae or pastranas car...not sure which.. I do have some pictures of my first (and probably last) rally X I'll have to...
Forum: Non-Performance Tech   07-14-2008, 09:03 PM
Replies: 6
Views: 1,604
Posted By hemoglowen
It's funny that you bring that up...Well, It was...

It's funny that you bring that up...Well, It was on ebay, and it had no bids with only about 20 hours to go, I offered the guy 520 for it and he said sure BUT he didn't know how to take it off the...
Forum: Vendor Announcements   07-14-2008, 08:51 PM
Replies: 36
Views: 19,182
Posted By hemoglowen
Can somone kindly explain to me what this is? I...

Can somone kindly explain to me what this is? I have an idea, but not 100% sure of what these HID kits are....-_- Sorry
Forum: Non-Performance Tech   07-14-2008, 03:22 PM
Replies: 14
Views: 2,638
Posted By hemoglowen
hmm, I thought it was something of the...

hmm,
I thought it was something of the sort...Thanks for the info.
Forum: Newbie Forum   07-14-2008, 03:20 PM
Replies: 25
Views: 1,683
Posted By hemoglowen
this thread has completely changed my views on...

this thread has completely changed my views on tunning/modding my cars power level. I mean, I knew once you change one thing, you'll have to change another to account for the first, then since the...
Forum: Non-Performance Tech   07-14-2008, 01:41 PM
Replies: 14
Views: 2,638
Posted By hemoglowen
S2000 light retrofit???whaattttt?

Sorry if this is dumb to ask, but can someone explain to me the whole S2000 retrofiting for the Subaru lights and whatnot is? I really don't understand that very much...And I'd much rather ask on...
Forum: Newbie Forum   07-14-2008, 01:37 PM
Replies: 19
Views: 1,582
Posted By hemoglowen
Are you guys nuts!?!? Those are BAADDD!!! I'd...

Are you guys nuts!?!? Those are BAADDD!!! I'd totally sport those! Partially because I have no bbs wheels on my wrx, and just because they are a nice shade XD.
Forum: Non-Performance Tech   07-14-2008, 11:36 AM
Replies: 6
Views: 1,604
Posted By hemoglowen
Great info Man show. Ill definitely use that. ...

Great info Man show. Ill definitely use that.

And Vew. OMG I NEVER THOUGHT OF BLACK lol. A metallic Black would look awesome. I just bought some BAIC stickers that are gold, but they can be...
Forum: The Hangout   07-13-2008, 12:30 PM
Replies: 3
Views: 1,772
Posted By hemoglowen
I can't find pictuers or a video anywhere, but at...

I can't find pictuers or a video anywhere, but at my local track there were these guys who made this enormous dune buggy type thing with an STi engine in it. It was SOOO loud, and super fast. But...
Forum: Non-Performance Tech   07-13-2008, 12:23 PM
Replies: 6
Views: 1,604
Posted By hemoglowen
emblem color 2nd opinions

I was lookin around and found a forum discussing painting the stock emblems a different color.
This is the link I found on this forum concerning it:
painting subaru star badge & the impreza text...
Forum: New Member Intros   07-13-2008, 12:05 PM
Replies: 5
Views: 865
Posted By hemoglowen
Well, I'd love to get into rally, BUT, Northern...

Well, I'd love to get into rally, BUT, Northern California has very few places to do so. Unless you want to go up into the mountains and do it yourself, which probably isn't a good idea. :)
It's...
Forum: New Member Intros   07-13-2008, 02:20 AM
Replies: 5
Views: 865
Posted By hemoglowen
Yah, i see what youre sayin, I always have liked...

Yah, i see what youre sayin, I always have liked the Spec-C. ^_^ thanks
Forum: New Member Intros   07-12-2008, 07:05 PM
Replies: 5
Views: 865
Posted By hemoglowen
Hey thar. for my 06 I just bought a short ram...

Hey thar.
for my 06 I just bought a short ram intake right off the bat. I eventually bought a turboback exhaust and very soon will be buying an AccessPORT. Hopefully Ill be able to get some...
Forum: Bolt-on Tech (EJ255/EJ257 2.5L '04-07 STi and '06-07 WRX)   07-12-2008, 06:05 PM
Replies: 21
Views: 2,170
Posted By hemoglowen
Oh man Erik, I'm in the same boat as you are hah....

Oh man Erik, I'm in the same boat as you are hah. I've got an 06 WRX with turboback and short ram intake, I'll be purchasing an accessport hopefully very very soon. I am kinda confused on what mods...
Showing results 1 to 42 of 42

 
Forum Jump