Subaru WRX Forum

Subaru WRX Forum (http://www.wrxtuners.com/forums/)
-   The Hangout (http://www.wrxtuners.com/forums/f56/)
-   -   movie on netflix (http://www.wrxtuners.com/forums/f56/movie-netflix-32455/)

bad grocerygetter 05-04-2012 06:42 PM

movie on netflix
 
So I watched a new movie on netflix last night, it was called "born 2 race" several wrxs and stis in there. The main car is in fact an 04 sti. Just figured I would share. Not a huge budget movie but its a standard street racing movie... Worth a look I would say, at least for the cars. Lot of ricey stuff but they actually used some terms correctly(unlike f&f)

BLAZE2099 05-04-2012 07:15 PM

Were they granny shiftin, and not double clutchin, like they should.

bad grocerygetter 05-04-2012 07:16 PM

Ha ha ha. Actually there is a reference to no lift shifting in there also...they say "power shift"

AllExtinct 05-21-2012 06:39 PM

Watched this over the weekend and it wasn't a bad movie at all, kinda better than F&F.
Only thing that got me is the cluster gauge he had in his STI?
Never seen a digital cluster like that. Looked kinda sick.

bad grocerygetter 05-21-2012 09:29 PM

Yeah. Only thing that got me was when his dad was talking about the big turbo was taxing those small injectors...(while pointing to the wrong parts of the engine). :/

BLAZE2099 05-21-2012 10:19 PM

ROFL I really want to see this, but have no flix account:(

pzr2874 05-22-2012 06:41 AM

Because you spent all your moniez on paint and body pieces?

the RIOT act 10-11-2013 07:33 AM

You can find the full movie on YouTube just FYI guys. I just watched the first couple minutes. Doesn't look too low budget lol! I'll prob watch it later...




[color=gray]Sent from [url=http://www.autoguide.com/mobile]AutoGuide.com App[/url][/color]

BLAZE2099 10-11-2013 08:07 AM

What movie you talkin bout riot?

the RIOT act 10-11-2013 11:40 AM

[edited] to remove link before I get myself in trouble 😉


[color=gray]Sent from [url=http://www.autoguide.com/mobile]AutoGuide.com App[/url][/color]

BLAZE2099 10-11-2013 01:02 PM

:notgood::notgood:

PROImportTuners 10-11-2013 04:18 PM

Yeah I saw this a while ago on Netflix.

I think Injen and a few other legit tuning companies helped produce this and make sure the tech dialog was more accurate. It's pretty entertaining, I'd probably watch it again.

Haw1es 10-12-2013 10:26 AM

Just got a chance to watch this, the acting is a bit iffy but the driving makes up for it. Its better than F&F, the tech dialogue actually makes sense.

Haw1es 10-12-2013 10:41 AM

[quote=AllExtinct;280303]
Only thing that got me is the cluster gauge he had in his STI?
Never seen a digital cluster like that. Looked kinda sick.[/quote]
Found it for you,
[url=http://www.motec.com.au/displayscdl3/displayscdl3overview/]MoTeC > CDL3 > Overview[/url]

Looks pretty sweet.

psinuse 10-12-2013 05:55 PM

The red Buick Grand Nation in that movie belongs to Kenny Duttweiler....haha I haven't seen that car in years, at least that's how use to own it.


All times are GMT -5. The time now is 10:06 PM.

Powered by vBulletin®. Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.0.8pl1 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.